Slider

Mokyklos psichologo tikslas

rūpintis mokyklos bendruomenės narių psichine sveikata ir reikalingų psichologinių ugdymo sąlygų sudarymu.

Psichologo veikla apima šias sritis:

- konsultavimas: mokinio asmenybės ir ugdymosi problemų nustatymas, tiesioginio poveikio būdų numatymas, darbas su mokiniu taikant psichologinio konsultavimo technikas, bendradarbiavimas su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais ir kitais su mokinio ugdymu susijusiais asmenimis, rekomendacijų jiems teikimas;

- įvertinimas: mokinio galių ir sunkumų įvertinimas, nustatant raidos ypatumus, asmenybės ir ugdymosi problemas, specialiuosius ugdymosi poreikius;

- švietimas: mokinių, tėvų (globėjų, rūpintojų), pedagogų švietimas vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais;

- psichologinių problemų prevencija: psichologinių problemų prevencijos poreikio įvertinimas (mokyklos bendruomenės grupių tyrimas), prevencinių priemonių bei programų rengimas, organizavimas ir įgyvendinimas.

Psichologinė pagalba mokiniui teikiama, kai:

- mokinys į psichologą kreipiasi savarankiškai;

- prašo mokinio tėvai (globėjai, rūpintojai);

- siunčiamas mokytojų, gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą;

- prašo Vaiko teisių apsaugos tarnyba, jeigu tėvai nesirūpina vaiku.

Mokiniai į psichologą kreipiasi, kai:

- susiduria su mokymosi sunkumais, nenori mokytis ar lankyti pamokų;

- nori atrasti, koks mokymosi stilius jiems padės pasiekti geriausių rezultatų moksle;

- susiduria su nerimu ar įvairiomis baimėmis: lankyti mokyklą, kalbėti prieš klasę, rašyti kontrolinius, laikyti egzaminus ir kt.;

- nori pagerinti savo bendravimo įgūdžius: išmokti valdyti neigiamas emocijas, susidraugauti, atsisakyti drovumo;

- nori išmokti kūrybiškai spręsti problemas;

- susiduria su liūdesiu: liūdi dėl to, kad skiriasi/išsiskyrė ar išvyko gyventi į užsienį tėvai (ar vienas iš jų); susipyko su draugu/e ir kt.;

- gedi artimo žmogaus ar naminio gyvūnėlio;

- nori pasikalbėti su suaugusiuoju, kuris jo nebaus ir neišduos;

- susiduria su sudėtingomis gyvenimiškomis situacijomis: kur stoti mokytis ir pan.;

- abejoja dėl savo gebėjimų bei talentų;

- nori atsisakyti žalingų įpročių;

- nori tobulėti kaip asmenybė ir t. t.

 

Mokinių tėvai į psichologą kreipiasi, kai:

- nori sužinoti vaiko nesėkmių mokykloje prielaidas ir spręsti su jomis susijusias problemas (mokymosi motyvacijos, nepažangumo, pamokų nelankymo ir t.t.);

- nori, kad jų vaiko gebėjimai būtų psichologiškai įvertinti dėl specialiojo ugdymo paskyrimo;

-nori gerinti ar patobulinti bendravimo su vaiku ar vaiko auklėjimo įgūdžius;

- vyksta skyrybų procesas ir tėvai rūpinasi vaiko psichologinės gerovės išsaugojimu;

- pasikeitė vaiko elgesys ir tėvai neatranda elgesio pokyčių priežasčių;

- vaikas mokykloje konfliktuoja;

- kyla klausimų apie vaiko raidos ypatumus ir t. t.

Mokytojai į psichologą kreipiasi, kai:

- nori nustatyti vaiko nesėkmingo mokymosi prielaidas ir bendradarbiauti padedant vaikui pasiekti jo gebėjimus atitinkančius rezultatus;

- nori parengti ir įgyvendinti mokymosi ar elgesio gerinimo priemones, individualizuoti ugdymą;

- nori sukurti palankų klasės mikroklimatą;

- nori paskatinti vaiko mokymosi motyvaciją;

- susiduria su krizinėmis situacijomis: smurtą šeimoje patiriantis ugdytinis, ugdytinio gedėjimas, savižudybė ir pan.

Tai svarbu:

- Psichologas ne gydytojas, jis nediagnozuoja ir negydo ligų.

- Psichologas yra pagalbininkas, kuris padės spręsti  kilusius sunkumus, bet nepadarys to už jus. Efektyvus konsultavimas - tai procesas atliekamas kartu su klientu, bet ne klientui.

- Geras psichologas patarimų nedalija, tačiau sudaro sąlygas pačiam žmogui atrasti ir priimti geriausius problemų sprendimus.

- Egzistuoja mitas, kad į psichologus kreipiasi tik silpni žmonės, nes stiprūs žmonės sugeba patys susitvarkyti su savo problemomis. Tačiau yra priešingai. Būtent stiprūs žmonės pripažįsta savo problemą ir ieško pagalbos. Psichologo pagalbos ieškojimas ir yra problemos sprendimo pradžia.

- Informacija apie psichologinės pagalbos gavėją, jo problemos turinį ir teiktą psichologinę pagalbą yra konfidenciali. Ji gali būti prieinama tik specialistams ar kitiems asmenims, kurie susiję su jo asmenybės ir ugdymosi problemų sprendimu, gavus pagalbos gavėjo sutikimą.

- Psichologinė pagalba yra savanoriška, patys nuspręsite ar ji priimtina.

GIMNAZIJOS TARYBA - aukščiausia gimnazijos savivaldos institucija, atstovaujanti mokiniams, ir jų tėveliams (globėjams, rūpintojams) ir mokytojams, vienijanti gimnazijos bendruomenę, siekiančią bendrų ugdymo bei lavinimo tikslų.

Telšių r. Luokės Vytauto Kleivos gimnazijos tarybos veiklos nuostatai (patvirtinti Telšių rajono savivaldybės tarybos 2021 m. birželio 23 d. sprendimu Nr. T1-290).

 

  1. Ingrida K. – mokytojų atstovė, gimnazijos tarybos pirmininkė;
  2. Danutė B. – mokytojų atstovė, sekretorė;
  3. Dalia G. – mokytojų atstovė, narė;
  4. Toma N. ­– mokytojų atstovė, narė;
  5. Rima Š. ­– mokytojų atstovė, narė;
  6. Vilija B. – tėvų, vietos bendruomenės atstovė, narė;
  7. Laura G. – tėvų atstovė, narė;
  8. Rolandas S. – tėvų atstovas, narys;
  9. Jurgita S. – tėvų atstovė, narė;
  10.  Edita Š. – tėvų atstovė, narė;
  11. Kajus J. ­– mokinių atstovas, narys;
  12. Eglė L. – mokinių atstovė, narė;
  13. Greta N. – mokinių atstovė, narė;
  14. Rimantė Š. – mokinių atstovė, narė;
  15. Deividas Š. – mokinių atstovas, narys;
  16. Erikas V. – vietos bendruomenės atstovas

 

MOKYTOJŲ TARYBA - nuolat veikianti mokyklos savivaldos institucija, mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Ją sudaro mokyklos vadovybė, visi mokykloje dirbantys mokytojai, socialinė pedagogė ir kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys darbuotojai.

Pirmininkė  – gimnazijos direktorė Živilė Šiaudvytienė

Mokytojų tarybą sudaro 42 pedagogai.

 

MOKINIŲ  PREZIDENTŪRA - aukščiausia mokinių savivaldos institucija, atstovaujanti visiems gimnazijos mokiniams.

Prezidentė –  Eglė L. (IG kl.)

Pavaduotoja - Rimantė Š. (IG kl.)

Pavaduotoja - Romena Ž. (IIG kl.)

Sekretorė - Vaidilutė U. (IIG. kl.)

Prezidento komandą sudaro 14 narių ir 20 seniūnų tarybos nariai.

Prezidentūros veiklą kuruoja istorijos mokytoja – Dalia G.

 

TĖVŲ KOMITETAS –

Tėvų komiteto pirmininkė – Jurgita S.

Tėvų komiteto pavaduotojas – Viliją B.

Sekretorė – Kristina L.

Tėvų komitetą sudaro 39 nariai.

Eil. Nr.

Vardas, pavardė

Pareigos

Atliekamos funkcijos ir jų spec. reikalavimai

1.

 

Budėtoja

Budėtojo spec...

2.

 

Budėtojas

Budėtojo spec...

3.

 

Budėtoja

Budėtojo spec...

4.

 

Darbininkas

Darbininko funkcijos...

5.

 

Kiemsargis

Kiemsargio funkcijos...

6.

 

Kiemsargis

Kiemsargio funkcijos...

7.

 

Valytoja

Valytojos spec...

8.

 

Valytoja

Valytojos spec...

9.

 

Valytoja

Valytojos spec...

10.

 

Valytoja

Valytojos spec...

11.

 

Valytoja

Valytojos spec...

12.

 

Valytoja

Valytojos spec...

13.

 

Vairuotojas

Vairuotojo spec...

14.

 

Vairuotojas

Vairuotojo spec...

15.

 

Vairuotojas

Vairuotojo spec...

 

Gimnazijos himnas

Žodžia E. Tamašauskaitės, muzika D. A. Jogmino, A. Dauskurtienės

Tu stovi Šatrijos papėdėj,
Graži, didinga ir miela.
Į mus žvelgi žydrom langų akim,
Kasmet išlydi ateitin.

O mylima mokykla mūsų,
Tavim didžiuojamės visi.
Jau daug kartų dėkingai taria ačiū,
Ir mes taip pat ne išimtis.

Džiaukis, šypsokis, dainuok,
Vaikas mokyklos tu šios.
Ir neužmiršk, niekada
Ko gi išmokai tu čia.

Džiaukis, šypsokis, dainuok,
Vaikas mokyklos tu šios.
Ir neužmiršk, niekada
Ko gi išmokai tu čia.

Pirma raidė ir pirmas žodis,
Pasaulio vartai atverti.
Mokyklos tako, mokytojo suolo,
Pamiršti niekaip negali.

 

Džiaukis, šypsokis, dainuok,
Vaikas mokyklos tu šios.
Ir neužmiršk, niekada
Ko gi išmokai tu čia.

 

 Gimnazijos herbas

Gimnazijos misija


Gimnazija atvira kaitai ir inovacijoms ilgoji gimnazija, sudaranti sąlygas augti įvairiapusiai asmenybei, gebančiai sėkmingai veikti besikeičiančioje visuomenėje.


Vizija


Gimnazija kiekvieno asmeninei sėkmei.


Filosofija


... žmoniškumas yra tikriausias sveikatos ir apskritai žmogiško gyvenimo pagrindas.

VYDŪNAS

  • ištirti bei įvertinti vaikų kalbos raidos ypatumus, nustatyti kalbos ir komunikacijos sutrikimus
  • laikantis Specialios pedagoginės pagalbos teikimo apraše numatytos tvarkos, siūlyti skirti specialiąją pedagoginę pagalbą vaikams, turintiems kalbos ir komunikacijos sutrikimų;
  • bendradarbiauti su pedagogais, specialiųjų poreikių vaikų tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numatyti specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir uždavinius, juos taikyti;
  • konsultuoti pedagogus, specialiųjų poreikių vaikų tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos vaikams teikimo klausimais;
  • sudaryti individualiąsias, pogrupines ir grupines specialiųjų poreikių vaikų kalbos ugdymo programas, jas taikyti;
  • šalinti specialiųjų poreikių vaikų kalbos ir komunikacijos sutrikimus;
  • padėti pedagogams pritaikyti vaikams, kuriems paskirta specialioji pedagoginė pagalba, ugdomąją medžiagą ir ugdymo priemones;
  • rengti ir naudoti logopedinės pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas specialiųjų poreikių vaikų kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui;
  • tvarkyti ir pildyti savo darbo dokumentus,  reglamentuotus Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo tvarkos apraše;
  • dalyvauti įstaigos Vaiko gerovės komisijos veikloje;
  • logopedas vykdo kitus direktoriaus nurodymus, jei jie susiję su tiesioginiu darbu ir neprieštarauja šiam pareiginiam aprašui.

Paieška

Projektas „KOKYBĖS KREPŠELIS“ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis
„Socialinio ir emocinio ugdymo programa finansuojama projekto ,,Saugios aplinkos mokykloje kūrimas II“ Nr. 09.2.2-ESFA-V-729-03-0001 lėšomis“
„Mokyklų aprūpinimas gamtos ir technologinių mokslų priemonėmis“ (projekto kodas Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-02-0001)

Gimnazijos misija

Gimnazija - atvira visuomenei ugdymo įstaiga, teikianti kokybiška ikimokyklinį, priešmokyklinį, pradinį, pagrindinį, vidurinį išsilavinimą, sudaranti sąlygas mokinių saviraiškos poreikių tenkinimui, ruošianti sveiką, sveiką asmenybę, kuriančią savo bendruomenės ateitį.

Kontaktai

Luokės Vytauto Kleivos gimnazija;

Adresas: Mokyklos g. 5, Luokė, Telšių rajonas;

Tel.: (8 444) 43113;

El. p.: lvkgimnazija@gmail.com;

© 2024 Luokės Vytauto Kleivos gimnazija. Visos teisės saugomos. | Designed By JoomShaper

Paieška